+48 22 299 18 88
biuro@agencjaDBA.pl

Identyfikacja wizualna

Dobrze zaprojektowana i konsekwentnie stosowana identyfikacja wizualna to niezastąpione narzędzie budowania wizerunku i pozycji rynkowej. W podstawowej wersji identyfikacja wizualna składa się z logo, kolorów marki i zestawu fontów, a także zasady użycia tych elementów na różnych nośnikach.

W bardziej rozbudowanej formie księga marki nie tylko zapewnia komfort pracy grafikom, ale również może ratować życie. Dosłownie. Identyfikacja wizualna np. budynku użyteczności publicznej powinna uwzględniać sposób tworzenia mapek obiektu z oznakowaniem dróg ewakuacji. Stopień skomplikowania księgi marki zależy oczywiście od branży i potrzeb klienta, Każda minuta pracy włożona w dopracowanie identyfikacji wizualnej to zaoszczędzone godziny, dni, a bywa że i miesiące pracy, w przyszłości.

Do stworzenia identyfikacji wizualnej potrzeba nie tylko talentu plastycznego, ale także doświadczenia reklamowego oraz umiejętności przewidywania kłopotów i rozwiązywania ich, zanim się pojawią. Bez wyobraźni plastycznej, przestrzennej i technologicznej ani rusz. Każda identyfikacja wizualna to multi-dzieło sztuki użytkowej i przez to wyzwanie w sam raz dla naszej agencji.

 

test