+48 22 299 18 88
biuro@agencjaDBA.pl

Coca-cola

klient: HoReCa Coca-Cola
zadanie:
Umieszczenie brandingu w przestrzeni miejskiej objętej ochroną konserwatora zabytków.
opis projektu:
Każde miasto jest inne, w każdym mieście każdy lokal ma inny styl. A Coca-cola ma wszędzie wyglądać tak samo dobrze i w dodatku nie drażnić konserwatora zabytków. Zaproponowaliśmy uniwersalną formę retro-kolaży, które pozwoliły na swobodną adaptację na wiele różnych materiałach BTL i POS. Przy okazji zwiedziliśmy Polskę, aby nadzorować i ewentualnie dostosować realizację projektu do stylistyki konkretnych lokali gastronomicznych mieszczących się na dwunastu najsłynniejszych Starówkach w kraju. W sumie zaprojektowaliśmy 36 (słownie: trzydzieści sześć) podstawowych key-visuali dla marek: Coca-Cola, Coca-Cola Light i Coca-Cola Zero. Dla programu “12 miast” zaprojektowaliśmy też i wyprodukowaliśmy linię akcesoriów restauracyjnych “tailor made”, takich jak: serwetniki, mini-standy na stoliki, karty menu, lampiony tealight, tabliczki na drzwi i wiele innych, umożliwiających umieszczanie na nich brandingu partnerów Coca-Coli (restauracje, kawiarnie, kluby).
test