+48 22 299 18 88
biuro@agencjaDBA.pl

OLEWNIK
Lunch.ZIP

spot:

lunch.zip
kampania wprowadzająca
batonik mięsny Olewnik

data:
zima 2018

klient:
Olewnik

zadanie:
stworzenie kampanii wprowadzającej na rynek batonik mięsny

opis projektu:
Firma Olewnik opracowała pierwszy na polskim rynku batonik mięsny. Grupa docelowa to studenci i uczniowie oraz inne osoby dokonujące impulsywnych zakupów żywnościowych w placówkach typu convenient store.
Przygotowaliśmy strategię komunikacyjną i stworzyliśmy zintegrowaną kampanię reklamową BTL, która łączyła działania w social mediach i punktach sprzedaży. Kampania odbyła się pod hasłem „Lunch.zip” i przedstawiała batonik mięsny jako wygodną, pożywną i nowoczesną alternatywę dla tych, którzy nie mają czasu na lunch i/lub nie lubią słodkich przekąsek. Zrealizowaliśmy film umieszczony w social mediach, banery internetowe, ogłoszenia prasowe, POS-y, plakaty, pudełka zbiorcze i przykasowe dyspensery, a także zestawy prezentacyjne dla handlowców z próbkami wariantów smakowych.

test