+48 22 299 18 88
biuro@agencjaDBA.pl

Serenada
kreacja logotypu i identyfikacji wizualnej

serenada_post_ikony
data: wiosna 2017
klient: Mayland Real Estate
zadanie:
kreacja logotypu i identyfikacji wizualnej centrum handlowego Serenada
opis projektu:
Wygraliśmy przetarg na nowy logotyp Serenady, która jest nowoczesnym centrum handlowym trzeciej generacji oferującym przede wszystkim modę i rozrywkę. Połączenie w jednym znaku tych dwóch kategorii było inspirującym wyzwaniem.
Fashion to swoboda, elegancja, minimalizm wyrażony lekkim i nowoczesnym fontem, który dzięki ukośnym ścięciom rogów liter nawiązuje do ażurowego rysunku fasady.
Entertainment to niezwykłość, energia, odświętność zobrazowane za pomocą sygnetu zbudowanego z zaczerpniętych z elewacji budynku rombów ułożonych w iskrzący się, magiczny efekt. Podstawowym kolorem marki Serenada jest jasna czerwień,
symbolizująca energię i pasję, natomiast złote elementy sygnetu niosą obietnicę jakości oferty i sugerują niezwykłą magiczność miejsca.
Dodatkowo na bazie stworzonej identyfikacji wizualnej przygotowaliśmy system infograficznych oznaczeń centrum.
test