Otwarcie opakowania jako Doznanie marki
Promocyjne opakowania wódki Luksusowej na rynek amerykański.
Świat Luksusowej to świat prawdziwych mężczyzn, którzy potrafią żartować sami z siebie.
Zgodnie z naszą metodą projektowania opakowań 5D zaproponowaliśmy opakowanie-wyzwanie, które należy otworzyć gołymi rękami. Nagrodą za ten wyczyn są cztery kieliszki. Rozwinęliśmy ten koncept także na opakowanie z jednym kieliszkiem, a nawet na butelkę bez żadnego kieliszka.
W ujęciu metody 5D idea opakowania-wyzwania jest wyrażona we wszystkich 5 wymiarach:
Design – działa na zmysły (w tym przypadku zmysł dotyku) oraz uwzględnia pozostałe obszary 5D
Dystrybucja – solidne opakowanie kruchej zawartości jako zwracający uwagę POS
Dodatek – promocyjne kieliszki + męskie wyzwanie
Demonstracja – otwieranie butelki jest istotnym punktem imprezy i okazją do zademonstrowania wartości marki
Doznanie – całościowe doznanie świata marki Luksusowej jeszcze przed otwarciem butelki
PS. Jako przykład innej propozycji dla tej samej promocji z metalowymi kieliszkami prezentujemy „jedyne narzędzie, którego potrzebuje prawdziwy mężczyzna”