Projekty graficzne opakowań, etykiet i pudełek

Każdy produkt powinien wyróżniać się przede wszystkim wysoką jakością, ale na współczesnym rynku, na którym panuje silna konkurencja w praktycznie każdym segmencie, liczy się coś więcej – marka. Wyrażają ją nie tylko charakterystyczna nazwa czy idea, ale również estetyczne i funkcjonalne elementy – opakowania, etykiety czy pudełka.

Rozmaite projekty graficzne zamawiali w naszej agencji klienci z bardzo różnych branż – dziś możesz obserwować efekty niejednej współpracy na półkach sklepowych w całej Polsce. Wiemy, że profesjonalny design wymaga połączenia specjalistycznej wiedzy i pokładów kreatywności.

Projektowanie pudełek

W przypadku opakowań wykonywanych z kartonu czy tworzywa sztucznego bardzo ważne jest optymalne wykorzystanie dostępnej przestrzeni. Klient powinien zatrzymać wzrok na wyróżniających się elementach, a przy okazji błyskawicznie zidentyfikować zawartość oraz markę. Kluczem do tego jest odpowiednie wyważenie zawartości treści tekstowych oraz graficznych. Projekty pudełek powinny być w pełni spójne z komunikacją wizualną firmy i pozostałymi produktami tworzącymi konkretną serię, kolekcję czy linię.

Projektowanie graficzne opakowań

Choć dla konsumenta liczy się zawartość, najpierw musi wybrać produkt na tle innych, konkurencyjnych wyrobów, położonych na tej samej półce sklepowej. Grafika opakowań ma więc bardzo duże znaczenie, o czym przekonali się nasi dotychczasowi klienci. Wybrali naszą pomysłowość opartą o branżowe know-how, w rezultacie czego ich produkty wyróżniły się opakowaniem. Twoja marka także potrzebuje nowoczesnego designu. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami w sprawie projektowania i wskażesz, jakie są Twe oczekiwania względem efektu końcowego, a spełnimy je w profesjonalny sposób.

Projekty etykiet

Czytanie składu produktów spożywczych stało się dobrą praktyką, która wpisuje się w trend zdrowego stylu życia. Dlatego projekty etykiet powinny być maksymalnie czytelne, a zarazem interesujące pod względem wizualnym. Klient musi bezzwłocznie dotrzeć do najważniejszych z jego punktu widzenia informacji. Wiemy, że w wielu branżach obowiązujące przepisy regulują treść etykiet czy całego opakowania produktu. Zawsze trzymamy się wytycznych dotyczących zlecenia, oferując świeżą perspektywę spojrzenia na markę i najwyższe zaangażowanie w dany projekt.