Mayland

data: listopad 2015
klient: Mayland
zadanie:
Zaproszenie na rejs luksusowym jachtem organizowany przy okazji branżowych targów w Cannes oraz prezentacja osiągnięć i oferty firmy.
opis projektu:
Jak ułatwić kontakt z klientem, inwestorem, bankierem? Odpowiedź jest prosta: Przygotować spójną kampanię BTL układającą się w przemyślaną sekwencję działań direct marketingowych.
Projekt zaproszenia to komplet materiałów:
– e-mailowe save the date: You Cannes Everything
– zaproszenie papierowe: Can Cannes on the sea

– e-mailową przypominajkę: Sea you soon!

Głównym nośnikiem informacji była broszura „We Can Everything” opowiadająca o osiągnięciach i ofercie firmy Mayland. Ciekawie wykorzystana twarda okładka, której grubość pozwoliła wykonać wygodny schowek na pandrive.
Nie można również zapomnieć o samej imprezie, więc odpowiednio i elegancko obrandowaliśmy trap i jacht, i port.

Categories

Author

MysteriousCore

Date & Time

marzec 5, 2019