piwo Tarczyn

data: wiosna 2018

klient: Browar Tarczyn

zadanie:
wprowadzenie na rynek nowej marki piwa

opis projektu:
Browar Tarczyn do tej pory nie był powszechnie znany, od kilkunastu lat funkcjonował w branży jedynie jako browar kontraktowy, czyli ważący piwo dla innych marek.

W 2017 roku rozpoczęliśmy kompleksową obsługą reklamową Browaru Tarczyn. Przygotowaliśmy strategię komunikacyjną, logotyp, identyfikację wizualną, branding, stronę internetową, projekty etykiet, puszek opakowań zbiorczych. Wiosną 2018 roku stworzyliśmy kampanię wprowadzającej na rynek pierwsze piwo Tarczyn.

Opracowaliśmy i wdrożyliśmy zintegrowaną kampanię reklamową „Odkryj Tarczyn #nanowo” wykorzystującą spot telewizyjny, billboardy, plakaty, POS i materiały dla handlowców

Categories

Author

MysteriousCore

Date & Time

marzec 1, 2019