COCA COLA

klient:HoReCa Coca-Cola

zadanie:

Umieszczenie brandingu w przestrzeni miejskiej objętej ochroną konserwatora zabytków.

opis projektu:

Każde miasto jest inne, w każdym mieście każdy lokal ma inny styl. A Coca-cola ma wszędzie wyglądać tak samo dobrze i w dodatku nie drażnić konserwatora zabytków. Zaproponowaliśmy uniwersalną formę retro-kolaży, które pozwoliły na swobodną adaptację na wiele różnych materiałach BTL i POS. Przy okazji zwiedziliśmy Polskę, aby nadzorować i ewentualnie dostosować realizację projektu do stylistyki konkretnych lokali gastronomicznych mieszczących się na dwunastu najsłynniejszych Starówkach w kraju. W sumie zaprojektowaliśmy 36 (słownie: trzydzieści sześć) podstawowych key-visuali dla marek: Coca-Cola, Coca-Cola Light i Coca-Cola Zero. Dla programu “12 miast” zaprojektowaliśmy też i wyprodukowaliśmy linię akcesoriów restauracyjnych “tailor made”, takich jak: serwetniki, mini-standy na stoliki, karty menu, lampiony tealight, tabliczki na drzwi i wiele innych, umożliwiających umieszczanie na nich brandingu partnerów Coca-Coli (restauracje, kawiarnie, kluby).

Categories

Author

MysteriousCore

Date & Time

marzec 5, 2019