SERENADA
Serenada
kreacja logotypu, identyfikacji wizualnej i kompleksowa obsługa reklamowa
data: wiosna 2017
klient:Mayland Real Estate
nagrody:
– wyróżnienie w konkursie PRCH Retail Awards w kategorii Kampania Otwarcia Centrum Handlowego roku 2018 r.
zadanie:
kreacja logotypu, identyfikacji wizualnej centrum handlowego Serenada, kampania launchowa i kompleksowa obsługa reklamowa
opis projektu:
Wygraliśmy przetarg na nowy logotyp Serenady, która jest nowoczesnym centrum handlowym trzeciej generacji oferującym przede wszystkim modę i rozrywkę. Połączenie w jednym znaku tych dwóch kategorii było inspirującym wyzwaniem.
Fashion to swoboda, elegancja, minimalizm wyrażony lekkim i nowoczesnym fontem, który dzięki ukośnym ścięciom rogów liter nawiązuje do ażurowego rysunku fasady.
Entertainment to niezwykłość, energia, odświętność zobrazowane za pomocą sygnetu zbudowanego z zaczerpniętych z elewacji budynku rombów ułożonych w iskrzący się, magiczny efekt. Podstawowym kolorem marki Serenada jest jasna czerwień,
symbolizująca energię i pasję, natomiast złote elementy sygnetu niosą obietnicę jakości oferty i sugerują niezwykłą magiczność miejsca.
Dodatkowo na bazie stworzonej identyfikacji wizualnej przygotowaliśmy system infograficznych oznaczeń centrum.
Ponadto zostaliśmy zaproszeni do przetargu na obsługę najnowszego centrum handlowego w Krakowie. Wykorzystaliśmy nasze doświadczenie w obsłudze rynku nieruchomości komercyjnych, postaraliśmy się bardzo, a nawet #bardziej i wygraliśmy. Kampania otwarciowa rozpoczęła się od teasera z hasłem: „Bądźmy #bardziej otwarci”. Następnie ukazały się billboardy, ogłoszenia prasowe i spoty radiowe zapraszające na otwarcie centrum handlowego i pozycjonujące Serenadę jako #bardziej otwartym centrum handlowe.
W ciąg trzech pierwszym miesięcy zrealizowaliśmy kampanię wprowadzającąSerenadę na rynek, kampanię wizerunkową, kampanię promującą świąteczne aktywności, a także szereg różnorodnych projektów wspierających promocje i codzienne funkcjonowanie centrum.
W bieżącej obsłudze tworzymy materiały reklamowe dla wszystkich akcji, które potwierdzają, że Serenadzie na klientach zależy #bardziej.