SERENADA

Serenada
kreacja logotypu, identyfikacji wizualnej i kompleksowa obsługa reklamowa

 

data: wiosna 2017 

klient:Mayland Real Estate

nagrody:

– wyróżnienie w konkursie PRCH Retail Awards w kategorii Kampania Otwarcia Centrum Handlowego roku 2018 r.

 

zadanie:

kreacja logotypu, identyfikacji wizualnej centrum handlowego Serenada, kampania launchowa i kompleksowa obsługa reklamowa

 

opis projektu:

Wygraliśmy przetarg na nowy logotyp Serenady, która jest nowoczesnym centrum handlowym trzeciej generacji oferującym przede wszystkim modę i rozrywkę. Połączenie w jednym znaku tych dwóch kategorii było inspirującym wyzwaniem.

Fashion to swoboda, elegancja, minimalizm wyrażony lekkim i nowoczesnym fontem, który dzięki ukośnym ścięciom rogów liter nawiązuje do ażurowego rysunku fasady.

Entertainment to niezwykłość, energia, odświętność zobrazowane za pomocą sygnetu zbudowanego z zaczerpniętych z elewacji budynku rombów ułożonych w iskrzący się, magiczny efekt. Podstawowym kolorem marki Serenada jest jasna czerwień,

symbolizująca energię i pasję, natomiast złote elementy sygnetu niosą obietnicę jakości oferty i sugerują niezwykłą magiczność miejsca.

Dodatkowo na bazie stworzonej identyfikacji wizualnej przygotowaliśmy system infograficznych oznaczeń centrum.

Ponadto zostaliśmy zaproszeni do przetargu na obsługę najnowszego centrum handlowego w Krakowie. Wykorzystaliśmy nasze doświadczenie w obsłudze rynku nieruchomości komercyjnych, postaraliśmy się bardzo, a nawet #bardziej i wygraliśmy. Kampania otwarciowa rozpoczęła się od teasera z hasłem: „Bądźmy #bardziej otwarci”. Następnie ukazały się billboardy, ogłoszenia prasowe i spoty radiowe zapraszające na otwarcie centrum handlowego i pozycjonujące Serenadę jako #bardziej otwartym centrum handlowe.

W ciąg trzech pierwszym miesięcy zrealizowaliśmy kampanię wprowadzającąSerenadę na rynek, kampanię wizerunkową, kampanię promującą świąteczne aktywności, a także szereg różnorodnych projektów wspierających promocje i codzienne funkcjonowanie centrum.

W bieżącej obsłudze tworzymy materiały reklamowe dla wszystkich akcji, które potwierdzają, że Serenadzie na klientach zależy #bardziej.

Categories

Author

MysteriousCore

Date & Time

marzec 5, 2019